SLUŽBENI PODACI TVRTKE:

 

Pravne informacije

DIDOOS je brend tvrtke DIDOOS j.d.o.o.

Naziv:

DIDOOS j.d.o.o.
Adresa: Krstova Ulica 21a
31000 Osijek, Hrvatska

Transakcijski račun: IBAN: HR6623400091111127930
Naziv banke: Privredna banka Zagreb d.d.
Adresa banke: Radnička cesta 50, 10000 Zagreb, Hrvatska
SWIFT kôd (BIC): PBZGHR2X

Transakcijski račun: IBAN: HR0424070001100047590
Naziv banke: OTP banka d.d. Hrvatska
Adresa banke: Domovinskog rata 3, 23000 Zadar, Hrvatska
SWIFT kôd (BIC): OTPVHR2X

Upisano u sudski registar Trgovački sud u Osijeku, Hrvatska pod registracijskim brojem MBS:030207124

OIB: 61351668772

Temeljni kapital tvrtke od 10,00 HRK je uplaćen u cijelosti. Osobe ovlaštene za zastupanje tvrtke: Domagoj Ždero.

Web: www.didoos.hr
E-mail: info@didoos.hr
Web dizajn: www.didoos.hr

Reklamacije i prigovori

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, DIDOOS j.d.o.o. omogućuje svim kupcima da svoje prigovore upute putem pošte na adresu tvrtke DIDOOS j.d.o.o. odnosno putem elektroničke pošte tj. emaila. Tvrtka DIDOOS j.d.o.o. obavijestit će kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve primjedbe i prigovore DIDOOS j.d.o.o. će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi DIDOOS j.d.o.o. sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio kupac treba navesti točne podatke za primitak odgovora / reklamacije.

Pisane prigovore možete poslati na adresu:
DIDOOS j.d.o.o., Krstova ulica 21a, 31000 Osijek, Hrvatska

ili na email adresu

info@didoos.hr

Podrška prema klijentu nam je najvažniji prioritet u poslovnom odnosu. Na sve mail-ove odgovaramo u prosjeku od 1h. do 6h odnosno max. 24h.